eDM kampány vagy a keresőoptimalizálás a jobb?

Vizsgáljuk meg több oldalról is a kérdést!

Egyből egy rossz hírrel kezdeném azok számára, akik a hírlevél küldés egyszerűsége és olcsósága miatt elcsábulnának az eDM javára.
Ahogy már a legtöbb országban a magán személyeknek való kéretlen levél küldés törvénybe ütközik. Gyakorlatilag elég egy magánszemély, aki a hatóságok oldalán kitölt egy űrlapot és már is számíthatunk a büntetésre. Másrészről ezeket a reklám leveleket senki sem szereti.
kereső-optimalizálás
Javarészt olvasás nélkül törlik az emberek, sok esetben a spam szűrőknek köszönhetően el sem jut az adott információ a felhasználó mailboxába. Összefoglalva az előnyöket és a hátrányokat, nyilvánvalóan olcsóbb és gyorsabb ez a fajta hirdetési módszer, de semennyire sem hatékony.

Ezzel szemben a kereső-optimalizálás épp azokat a személyeket éri el, akik pontosan azokra a termékekre, vagy szolgáltatásokra vágynak, amelyet mi kínálunk. Hiszen épp azért keresnek rá az adott kifejezésre, mert azzal kapcsolatban kívánnak tájékozódni.